Underbara Erik Hassle

  2010-05-19 / 15:05:51 / Therese /
Erik Hassle är ju fantastisk, vad han än gör. Förutom sina egna fantastiska låtar som finns här på Spotify så finns det fantastiska covers som han har gjort och jag tänkte nu dela med mig av mina favoriter.

Robyns Be Mine tillsammans med Ellie Goulding

Johnny Cash's Walk the line



La Roux's In for the kill



Abba's SOS


Markus Krunegårds Jag är en vampyr.
Detta är ingen full cover, utan bara en liten snutt när han tolka Rockbjörnens nomineringar till Årets låt 2008.

Gå nu ut och njut av sommarvärmen, det ska jag göra! So long my friends!


sara

världens bästa

2010-05-20 @ 21:56:23
URL: http://bumpintheroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious