Death Cab for Cuties nya EP

  2009-06-01 / 10:55:20 / Therese /
Yes, har varit lite tyst i dagarna tre. Anledning? HAR NI SETT VÄDRET ELLER?! Inte direkt så att man vill stirra på skärmen. Men nu är det måndag, vädret är fortfarande underbart men jag var tvungena att tipsa om Death Cab for Cuties nya EP.

Death Cab for Cutie är en av mina gamla favoriter och vad vore jag för fan om jag inte tipsar om deras nya EP, The Open Door EP. Mina favoriter på denna är Little Bribes och My mirror speaks som ni kan lyssna på här nedan.






Några gamla favoriter med detta band är Soul meets body, I will follow you into the dark, Bixby Canyon Bridge, Crooked teeth m.fl. Kolla dessa på Spotify!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious