Angela Simmons - Center of Attention

  2009-05-26 / 22:14:07 / Jessica /

Jag vet inte vad det är med denna låt, men jag kan inte göra något annat än tycka om den. Sångrösten kanske inte är det bästa, men jag gillar't ändå. Det kanske är för att jag älskar familjen Simmons, helt galet roliga. Enjoy!

Jag ber om ursäkt för att det är inte är så mycket tipsande från min sida, men det är rätt mycket i skolan. Förhoppningsvis så kommer Tess att tipsa.  Har't!!
/ Jessica


lisette

Hejsan :)

tänkte berätta att jag har en outlet som jag säljer lite kläder, skor och smycken och så på :) Kan alltid ta dig en titt genom att gå in på adressen nedan..



Http://Lisettee.blogg.se/outlet



är du intresserad så skriv tillbaka till min vanliga blogg eller outlet bloggen så svarar jag så snart som möjligt.. Tack så länge..

Kramar Lisette

2009-05-28 @ 10:21:05
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious