OFF TOPIC: World's Sexiest Vegetarian 2009?

  2009-05-28 / 10:31:47 / Therese /


God förmiddag alla härliga bloggläsare!
Det är dags att utse världens sexigaste vegetarian. Och ojojoj, visst finns det mycket smarrigheter i den kompoten. Men smarrigaste av de alla är Gabe Saporta från Cobra Starship (bilden ovan). Nu ycker jag att ni gör som jag, gå in HÄR och rösta på Gabe Saporta eller om du finner någon annan du finns smarrig i listan. Jag minns bl.a. att jag såg svenskarna Nicola Sarcevic, Erik Olsson och Fredrik Larzon från Millencolin på listan. Glöm inte att rösta på en tjej också för annars räknas inte rösten!

/ Tess




Anonym

spöregnar i sthlm:(

2009-05-28 @ 10:34:44
URL: http://karinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious