Petter feat. Timbuktu - Älskar Din Stil

  2010-11-09 / 13:10:22 / Allmänt /
Nu när vi ändå är inne i någon slags Petter-hysteri här på bloggen måste jag passa på att ge er denna låt som han gör tillsammans med Timbuktu. Jag har aldrig varit ett fan av svensk hiphop eftersom det finns så många fruktansvärt dåliga. Det finns många one-hit-wonders inom den svenska hiphopen och många som glöms bort. Och de få som hållits sig kvar är nog Petter, Timbuktu och Promoe. Ett tag hade vi ju också några tjejer som var med i gamet, men jag vet inte riktigt om de var särskilt bra.

Hur som helst, här har ni Älskar din stil med Petter och Timbuktu.

 

Enjoy!

/Therese



Jasmina

Petter är ju grym! Älskar honom i programmet Så mycket bättre och "älskar din still" är klockren!

2010-11-09 @ 17:33:50
URL: http://ltms.blogg.se/
The Shoeholic

Håller helt med Jasmina. Han är sjukt bra och jag älskar programmet Så mycet bättre. Jag har ett litet dilemma, skull ni kunna hjälpa mig och välja ett plagg?

2010-11-11 @ 16:20:59
URL: http://theshoeholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious