Veronica Maggio - Jag kommer

  2011-02-11 / 11:47:28 / Therese /
Hej vänner!
Bara för er ska jag nu tipsa om Veronica Maggio's senaste singel Jag kommer som släpptes idag.
Lyssna på den på Spotify här

"Singeln ”Jag Kommer” är skriven och producerad av Christian Walz och är första smakprovet från Veronica Maggios tredje album, "Satan i Gatan" som kommer under våren. Titeln på albumet har det i munnen gjutna namnet ”Satan i Gatan”. Albumet är skrivet och producerat av Veronica Maggio och Christian Walz. Medverkar som låtskrivare gör även Markus Krunegård.
- Den kommande skivan är någon sorts sammanfattning av ett par ganska så underliga år. En magisk utekväll, en rastlös hemmakväll, en havererad kärleksaffär, en förlorad vän, en fest, en stad, en kväll för 30 år sedan och ännu mera kärlek som gått snett, säger Veronica."




rebecka

åh älskar låten. längtar till resten av skivan kommer.

2011-02-12 @ 12:20:15
URL: http://novemberhimlen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious